Friday, October 7, 2016

Forex Girl

Vroulike / Vrou / Girl Handelaars hier. Dit is normaal wanneer 'n paar vroue in te samel in 'n plek of forum om oor te bespreek 'n paar dinge wat oninteressant of vervelig om mans. Niks verkeerd daaroor. Trading is unisex. Soos wiskunde of fisika. Ek didnt hoor oor 'n quotwomen benadering tot emc2quot of oor 'n groep vroue wat probeer het om 'n vroulike oplossing vir Fermats laaste stelling vind. My opmerking was nie seksisties te wees, Ive het net gesê wat ek dink oor 'n vrou-alleen onderwerp met betrekking tot tegniese sake op 'n forum waar 80 mans. Jou boodskap is geldig, maar jy moet die tipe antwoorde verwag. Dit is ook 'n bietjie snaaks, want stereotipes het dikwels 'n bietjie waarheid vir hulle en ook omdat mense so vinnig om te spring na die offensief interpretasie. Hierdie soort draad is bedoel as 'n groep drukkie eerder as ernstige handel bespreking. As iemand ernstig, moet geslag irrelevant wees, en dus 'n geslag-spesifieke draad is nie 'n ernstige thread. Welcome by My World of Forex Trading. Welkom handelaars om my forex blog My naam is Dale Woods, en soos jy - Ek is 'n passievolle kleinhandel handelaar. My spesialiteit in die mark is swing handel tempo strategieë gebruik te maak van die prys aksie analise, wat ek glo die maklikste wees, en mees winsgewende benadering tot tegniese handel. Ek het opgebou ongesonde uur van die skerm tyd, aangevuur deur my obsessie van die bemeestering van die kaarte. Op hierdie webwerf, ek deel die insigte en geheime my 8 jaar in die voorkant van die kaarte het my geleer - die verskaffing van werklike gehalte inligting om jou te help ook daarin slaag om as 'n kleinhandel by die huis handelaar. Sterkte op die kaarte :) Alhoewel Meta Trader 4 reeds kom met die standaard 8216out van die box8217 aanwysers 8211 trader8217s en ontwikkelaars het die vermoë om hul eie persoonlike aanwysers te skep vir baie jare hellip Drawing tendens lyne het 'n kern deel van tegniese ontleding. Die probleem is die tegniek kan so verwarrend om beginners te wees, omdat merk 'n tendens lyn op 'n grafiek hellip die Heikin Ashi Kers Anatomie Voordele van Heikin Ashi Charts hoe om te lees Heikin Ashi Kandelaars Waarskuwing oor die gebruik van Heikin Ashi Hoe om Heikin Ashi Charts Heikin Ashi Handel hellip Gids indeks Wat is prys Aksie Trading die sielkunde van die Kandelaars Hoe om te baat by prys Aksie werk met verskillende marktoestande Neigings Markte wissel Markte Konsolidasie Strukture hellip meer en meer handelaars maak die slim skuif na swing handel. Alledaagse Ek ontvang e-pos van handelaars belangstel in 'n medium of lang termyn benadering met die prys aksie handel. It8217s die hellip Kom ons eerlik wees, die meeste handelaars liefde aanwysers 8211 is daar altyd 'n element van opwinding wanneer jy 'n nuwe blink instrument te geknoei met jou kaarte te ontdek. Maar, die hellip Byna elke enkele tegniese gebaseer handel stelsel sal staatmaak op jou 8211 die professionele forex handelaar, met die vermoë om ondersteuning en weerstand vlakke korrek te trek op jou prys hellip forex stelsels kom in 'n verskeidenheid van kompleksiteit. Aan die een kant van die skaal wat jy sien strategieë gebaseer af intense wiskundige algoritmes terwyl aan die ander kant sien jy stelsels wat hellip Forex Binêre Options8230 die nuutste tendens in die finansiële sektor 8211 'n totaal nuwe manier om geld te maak uit valutabewegings. Binêre opsies is nie verwar hellip Hoe kan jy jouself as 'n forex handelaar of selfs as 'n persoon vir die saak te evalueer Daar is 'n epidemie van handelaars daar buite te evalueer hulself in 'n hellipForex Forex Nuus Databronne te wees: Mecklai Finansiële Dienste - 5 Minute vertraag geldeenheid plek data, EOD geldeenheid vorentoe en termynkontrakte data, verslae, deposito koerse. Site OANDA uitvoering maak Geld Spot EOD data vir Forex omsetter, kontinent gebaseer geldeenheid data en historiese prestasie. Alle tye seëls word weerspieël IST (Indiese Standard Time). Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in om die Algemene Diens en Privaatheidsbeleid. Kyk Maatskappye Blaai Mutual Fondse ander kere Groep nuus Living en vermaak Netwerk Kort op die Web Services Kopiereg 169 2016 Bennett, Coleman amp Co Ltd Alle regte reserved. Your rekord en ondervinding in die mark was iets wat ek kon nie ignoreer nie. Ek het af en op al met handel oor die afgelope 7 jaar as ek selde sal sukses, maar nog steeds was gretig om handel te dryf. Toe ek agtereenvolgende verliese sou hê, sou ek alles bymekaar te hou handel. Toe ek 'n wen sou hê, sou ek so gelukkig en bang om te verloor wat ek gemaak het, Id stop handel wees. Ek kan sê dat ek baie geleer oor die handel met 'n ander diens, maar jy sit so baie in perspektief vir my en het dit na 'n hele nuwe vlak. Eerlik. Individuele Geld storie was 'n groot wedstryd wisselaar Directional Vooroordeel het my oë oopgemaak. Ek wou nooit 'n daaglikse tydraamwerk handelaar wees, want ek het gevoel dit sou te veel risiko wees vir my en winste sal stadig besig wees. Handel met julle hierdie laaste 10-weke het werklik lonend vir my en my mees suksesvolle ooit klas wat jy genoem hoe ons vertel as handelaars om te gaan vir 1: 3 of 1: 4 risiko / beloning en dit is wat ek geleer het, te . Ek was nogal senuweeagtig met 1: 1 r / r, maar ek was bereid om dit te probeer. Wat jy sê in die klas was besig om soveel sin, ek het gesê die rede waarom nie en het daarvoor Jou rekord en ondervinding in die mark was iets wat ek kon nie ignoreer nie. Wel, sal jy bly wees om te weet dat in die laaste 10-weke my rekening is tot 33 gemaakte wins. Im nog giggel En ek het nie 'n ton van risikoblootstelling vir elke handel wat ons neem, so dit is selfs meer verbasend, insiggewend, en ronduit AWESOME Ek dont wil om te hou doen oorwinning rondtes, maar ek kan sê dat dit voel GROOT om uiteindelik te sien n mate van sukses in my rekening. Jy het my gehelp te sien en nou glo dat ek sukses in die handel kan sien. Synde afgesien van jou Trading Kamer het werklik my beste belegging in my 7 jaar handel loopbaan. My opregte dank die beste Forex - Futures Tutoring geld kan koop SimplerForex en Raghee het my verander as 'n handelaar en het vir my gewys dat daar hoop is in die handel. Na baie Hustlers en makelaars wat na bedrogspul probeer my Ive ontdek, te danke aan SF-Raghee dat Trading 'n gerespekteerde beroep en ook winsgewend, maar net as jy nader dit in die toepaslike wyse kan wees. Dankie ouens, julle moet jul eie werk, hou die goeie werk Alles van die beste van Boekarest - Roemenië. Marius - Sebastian S Dit is die amptelike webwerf van Raghee Horners mees onlangse produkte en dienste. Dienste en produkte wat verkoop word deur ander webwerwe word nie ondersteun deur SimplerForex of Raghee Horner. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission. Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate onder OF-OOR vergoed vir DIE IMPAK, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit, gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat Dit is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Kopiereg 2013 SimplerForex Alle regte voorbehou. Reproduksie sonder toestemming verbied. Kopiereg kopie Eenvoudiger Forex 2016Trade met selfvertroue op die wêreld se voorste sosiale handel netwerk 'n gewilde Beleggers Deel jou handel insigte en help ander handelaars om hul finansiële kennis te verbeter. Verdien 'n persentasie van jou bates onder bestuur as 'n tweede inkomste. Ek geniet dit om 'n Gewilde belegger. Dit dui daarop dat ander handelaars het volle vertroue in my, en op sy beurt ek my bes doen om hul verwagtinge te oorskry. Alvin De Cruz AlvinDeCruz. Singapoer 'n gewilde Beleggers Deel jou handel insigte en help ander handelaars om hul finansiële kennis te verbeter. Verdien 'n persentasie van jou bates onder bestuur as 'n tweede inkomste. Sedert ek by eToro het ek daarin geslaag meer as 100,000 van ander gebruikers aandele. Ek is lief vir om ander te help en ek verdien ekstra maandelikse uitbetalings. Al wat dit neem is self geloof en volharding George Thomson misterg23. Italië


No comments:

Post a Comment